فروش آنلاین انواع جکوزی،فروش جکوزی با بهترین قیمت

فروش جکوزی , انواع جکوزی،مرکز جکوزی،بهترین برند جکوزی،انواع وان

فروش آنلاین انواع جکوزی،فروش جکوزی با بهترین قیمت

فروش جکوزی , انواع جکوزی،مرکز جکوزی،بهترین برند جکوزی،انواع وان

فروش جکوزی , انواع جکوزی،مرکز جکوزی،بهترین برند جکوزی،انواع وان

10 نوآوری های اساسی در حمام

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۳۹ ب.ظ

تجهیزات حمام : حمام خانه شما یکی از معدود فضاهایی در خانه است که به شما آرامش می‌دهد و شما را آماده یک روز تازه می‌کند. هیچ‌چیز بهتر از خلق ایده‌ها و تجربه‌های جدید در حمام نیست. اگر مشغول بازسازی حمام خانه خود هستید و یا فقط می‌خواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید ما در این مطلب  نوآوری بسیار جالب را به شما معرفی می‌کنیم.

1. مواد و مصالح سنتی حمام با کارکردی مدرن

حمام جایی است که ما می‌توانیم در آن به آرامش برسیم و هیچ‌چیز نمی‌تواند مانند ایجاد سطوح جذاب و دیدنی این هدف ما را برآورده کند. امروز استفاده از مواد و مصالح سنتی مانند چوب، سنگ، صدف دریایی، و دیگر سطوح ارگانیک در قسمت‌های مختلف حمام مانند سینک‌ها، سطوح پیش‌خان‌ها، دیوارها، و دیگر قسمت‌ها بیش‌تر شده است.

2.  صرفه جویی در مصرف آب با استفاده از تکنولوژی

در سال‌های اخیر استفاده بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب در زندگی ما اهمیت ویژه ای است. امروزه در حمام‌ها از تجهیزات مدرنی استفاده می‌شود که ظاهر بسیار زیبایی دارد و در عین حال به صرفه‌جویی و نگهداری از آب کمک می‌کند. تمرکز و تلاش‌های تولیدکنندگان بر روی راه‌های سبزتر و بهینه‌تر صرفه‌جویی در مصرف آب در بسیاری از برندهای توالت دیده شده است. 

«بیش‌ترین مصرف آب در حمام اتفاق می‌افتد. در حقیقت، توالت‌ها به تنهایی نزدیک به 30 درصد مصرف آب را در خانه‌های مسکونی به خود اختصاص می‌دهند. به همین دلیل تغییر در کارکرد توالت‌ها می‌تواند نقش عمده‌ای در کاهش مصرف آب در خانه‌ها داشته باشد. این امر در توالت‌های مراکز تجاری نیز صادق است. با استفاده ازتجهیزات مناسب و مدرن صرفه‌جویی در مصرف آب تا حدود زیادی حل خواهد شد.»

3.استفاده از سطوح و متریال های جدید در بازار 

بسته به سبک طراحی شما سطوح و رنگ‌های متنوعی وجود دارد. طلایی و برنجی حضور بیش‌تری پیدا کرده‌اند و دوباره به حمام‌ها، از وسایل لوله‌کشی گرفته تا دوش‌ها، روشنایی ها، و حتی کاشی‌ها، بازگشته‌اند. مردم بسیاری از کشورهای خاورمیانه به سطوح طلایی علاقه دارند در حالی که مردم کشورهای غربی رنگ‌های مات را ترجیح می‌دهند.

به همین دلیل در هر بازاری فقط تعداد محدودی انتخاب وجود دارد و صنعت وسایل حمام شروع به اضافه کردن رنگ‌های زیادی به بازار کرده است. اگرچه کروم و نیکل هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند، اما سطوح مسی و طلایی حضور گسترده‌تری در بازار پیدا کرده‌اند.

4. شیرآلات خلاقانه در حمام ، زندگی را راحت‌تر می‌کنند

امروزه در بازار شیرآلات خاص و خلاقانه حضور گسترده‌ای دارند و درنمایشگاه صنعت ساختمان نیز می توانید آنها را پیدا کنید، شیرهای آبی که نه تنها زیبا هستند بلکه زندگی را نیز راحت‌تر می‌کنند. این شیرها شامل شیرهای آب دستی که در وان‌های ساده زیبایی خاصی دارند تا شیرهای آب کاربردی سینک‌های حمام که دارای اسپری‌های دستی نیز هستند را شامل می‌شود. 

5.  دستگیره‌ کابینت های حمام

در سال‌های گذشته دستگیره‌ها به شدت کاربردی بودند و در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شدند. اما امروزه این شناخت در بین تولیدکنندگان به وجود آمده است که دستگیره‌ها عنصری فراتر از یک عنصر کاربردی هستند. در واقع استفاده از بافت، طرح، رنگ، و حتی جواهرآلات در حمام‌ها و آشپزخانه‌های مدرن مد شده است.

دستگیره‌ها پس از طراحی کمدها و کابینت‌ها انتخاب می‌شوند و به همین دلیل به آن‌ها جواهر می‌گویند. تعجبی ندارد که وسایل تزئینی مانند دستگیره‌ها در حمام‌های مدرن بسیار محبوب و پرطرف‌دار شده‌اند.

6. کابینت و طبقات برای نظم بخشی به حمام

خواه حمام شما بی‌نظم باشد و خواه به دنبال ایجاد نظم ارگونومیک  باشید، کابینت ها و طبقات مخصوص حمام در اختیار شما هستند. کابینت‌هایی که به طبقات مختلف تقسیم می‌شوند تا بتوانید وسایل کمک‌های اولیه، وسایل حمام، وسایل آرایشی، و چیزهای دیگری را در آن بگذارید امروزه بسیار محبوب و پرطرف‌دار هستند.

اکثر تولیدکنندگان کابینت‌های حمام سبک جدیدی را ارائه کرده‌اند و حتی شلوغ‌ترین و بی‌نظم‌ترین خانه‌ها هم می‌توانند کابینت مورد نظر خود را در بازار پیدا کنند. کابینت‌هایی که با تماس دست باز می‌شوند و در درون آن‌ها چراغ‌های LED کار گذاشته شده است تبدیل به عناصری فوق العاده در حمام‌های مدرن هستند.

7.استفاده از سطوح فلزی (متالیک) در میزهای آینه و شیرهای آب حمام

در حالی که سطوح فلزی همیشه ماده اصلی برای ساختن شیرآلات و وسایل لوله‌کشی بوده است، اما تولیدکنندگان وسایل حمام به دنبال راه‌های جدیدی برای تنوع بخشیدن و جذاب کردن فضای داخلی حمام هستند. از جزئیات سینک‌های چکش‌کاری‌شده که شبیه آثار صنعت‌گران ماهر است گرفته تا شیرهای آبی که آب از درون آن‌ها هم‌چون یک فواره بیرون می‌آید، انتخاب‌های زیادی وجود دارد.

8.استفاده از مواد ارگانیک در سینک‌ها

سینک‌های از جنس چینی و سرامیک برای سال‌های متمادی در حمام‌ها به کار رفته‌اند، اما تولیدکنندگان به دنبال مواد و مصالح ارگانیکی هستند که ظاهری طبیعی داشته باشند. به همین دلیل چوب و صدف دریایی گرفته تا رزین و بتن مورد استفاده قرار گرفته است.

امروزه از چوب درختان ساج، گردو، بامبو، و ماهون استفاده زیادی می‌شود. هم‌چنین سرامیک‌ها و کاشی‌هایی که ظاهری شبیه چوب دارند در سینک‌ها، دیوارها، و کف‌ها به کار رفته‌اند و طرف‌داران زیادی هم پیدا کرده‌اند. این مواد و مصالح مقاومت زیادی در برابر آب دارند و در اکثر موارد ارزان‌تر هم هستند.

9. دوش‌های حمام نسبت به گذشته شیک‌تر و مدرن‌تر شده‌اند

وقتی چند سال پیش دوش‌های بارانی وارد بازار شد مورد استقبال فراوانی قرار گرفت اما از آن‌جایی که فقط یک نوع از آن تولید می‌شد به زودی مردم از آن خسته شدند. اما امروزه دوش‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و شما می‌توانید براساس سلیقه و نیازتان از بین گزینه‌های متعدد یکی را انتخاب کنید.

10.مرزی برای تولیدکنندگان وسایل حمام وجود ندارد

چیزی که من با دیدن نمایشگاه‌های مختلف و بررسی‌های متعدد متوجه شدم این است که تولیدکنندگان وسایل حمام همیشه در تلاشند تا وسایل به‌روزتر و مدرنی‌تری را تولید کنند. از دوش‌ها و وان‌هایی که با استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند تجربه خاصی از حمام رفتن را ایجاد می‌کند تا استفاده از نورها و صداهای مختلف همگی در جهت ایجاد آرامش و تجربه‌ای متفاوت در حمام هستند.

هم‌چنین استفاده از تکنولوژی‌های صرفه‌جویی در مصرف آب تبدیل به اولویت اصلی همه برندها شده است. اگرچه زیبایی و سبک بسیار مهم است اما اکثر تولیدکنندگان علاوه‌بر توجه به این موضوع به دنبال استفاده از شیوه‌هایی هستند که مصرف آب در آن به حداقل برسد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۶/۲۲
  • ۱۳۲ نمایش
  • بهزاد زارع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی